صفحه اصلی / قوانین استفاده از نگاتو

قوانین استفاده از نگاتو

قوانین استفاده از سایت نگاتو

کاربر عزیز ورود به سایت فروشگاه اینترنتی نگاتو و قسمتهای مختلف سایت و خرید اینترنتی شما  به منزله تایید قوانین سایت نگاتو میباشد .

قوانین وسیاست سایت نگاتو براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران و تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تبیین شده است بدیهی است که خرید و ورود شما به سایت نگاتو نشان از تایید این قوانین از طرف شما دارد. قطعا اگر در این قوانین از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران تغییراتی داده شود در همین صفحه بروزرسانی شده و به اطلاع شما کاربران عزیز خواهد رسید.

فروشگاه اینترنتی نگاتو زیر مجموعه فروشگاه نگاررایانه می‌باشد.و مسئولیت کامل سایت برعهده فروشگاه نگاررایانه میباشد .

فروشگاه نگاررایانه  از سال 1380 در تهران خیابان جمهوری خیابان رازی بازار کامپیوتر رازی پلاک 16 با مدیریت آقایان احمد و محمود محبی فرید  تاسیس

شده و از سال 1396 فروشگاه اینترنتی نگاتو توسط فروشگاه نگاررایانه راه اندازی شده است .

تعاریف :

1- کاربر : شخصیست حقیقی که در صفحه ثبت نام کنید اقدام به ثبت نام کرده و مشخصات خود را بطور کامل وارد کرده و سپس مجاز به استفاده از تمامی صفحات و مطالب موجود در سایت و خر ید اینترنتی طبق قوانین سایت (که برگرفته از قوانین جمهوری اسلامی ایران است ) میباشد .

کاربران حتما میبایست شرایط سنی برای خرید کالا را داشته باشند .

کالای سفارش گذاشته شده فقط به آدرس معتبر و صحیح ارسال میگرددو به خود شخص ویا کسی که در زمان خرید ذکر شده ارسال میشود .

2- فروشنده : فروشنده به سایت نگاتو اطلاق  میشود که تمامی کالاها را از شرکتهای معتبر با گارانتی معتبر تهیه مینماید و در سایت بفروش می رساند . وظیفه نگاتو تایید اصالت کالا و تایید گارانتی میباشد . ما همواره بدنبال تهیه کالا از شرکتهای معتبری هستیم که از مبادی قانونی اقدام به واردات مینمایند . برخی از کالاها نیز توسط خود نگاتو وارد میشود که با قرداد از بهترین گرانتیهای موجود در حوزه همان کالا استفاده میشود .

سرویس مرجوع کالا تنها در شرایطی که کالا از لحاظ فیزیکی آسیب ندیده باشد و پک آن نیز آ سیب ندیده باشد بنا به تایید و تشخیص کارشناسان ما قابل عودت میباشد در غیر اینصورت مشمول مرجوعی نمیشود .

3- خرید اینترنتی : شما پس از بررسی کالای مورد نظرتان میتوانید اقدام به گذاشتن سفارش نمایید . در صورت ثبت سفارش شما این اجازه را به نگاتو میدهید تا همکاران ما با شماره تلفن و یا ایمیلی که در زمان ثبت نام در فرم ثبت نام کامل کرده اید  تماس حاصل نمایند . بدیهی است که تنها همین شماره تلفن ها و ایمیل پل ارتباطی نگاتو با کاربر بوده و مورد تایید نگاتو میباشد.در صورتی که شما تا ساعت 16 هر روز کاری اقدام به ثبت سفارش نمایید نگاتو 24 ساعت کاری  بعد اقدام به ارسال کالای شما مینماید . این 24 ساعت زمانیست که نگاتو اقدام به جمع آوری سفارشات و تنظیم آنها و آماده سازی کالا و بسته بندی آن  و سپس ارسال مینماید .

سرویس پرداخت در محل فقط مختص تهران و برای فاکتورهای پایین تراز 25میلیون ریال  میباشد . و مشتریان شهرستانها و مشتریان تهران که فاکتور آنها بالای 25 میلیون ریال است حتما میبایست بهای کالای خود را بصورت آنلاین و یا حواله واریز نمایند . و پس از پرداخت وجه اقدام به بسته بندی و ارسال کالا میشود .

شما میتوانید 24 ساعته و در طول هفته حتی روزهای تعطیل اقدام به ثبت سفارش نمایید . ولی منظور نگاتو از روز و ساعت کاری از شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهربه استثنای جمعه ها و تعطیلات رسمی جمهوری اسلامی ایرانمی باشد . بدیهی است اگر کاربری اقدام به ثبت سفارش در زمانی غیر از زمان مذکور نماید در اولین ساعت از روز کاری و ساعت کاری ثبت سفارش او بررسی و اقدام میگردد.

در صورتی که بطور سهوی در قیمت گذاری خطایی رخ دهد حق فسخ ثبت سفارش برای نگاتو محفوظ است و مشتری با علم به این موضوع اقدام به خرید مینماید .بدیهی است که در اینصورت نگاتو به سرعت وجه واریزی کاربر را به حسابی که کاربر اعلام میدارد واریز خواهد کرد .

کاربر موظف است در زمان ثبت سفارش اطلاعات خود را بطور صحیح و کامل وارد نماید . بدیهی است که به ثبت سفارشهایی که اطلاعات آنها ناقص باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد .

در نظر داشته باشید بعد از ثبت سفارش بهیچ وجه نمیتوانید مشخصات و آدرس ارسال و نام شخص خریدار را تعویض نماید پس در زمان ثبت سفارش خواهشمند است با دقت به تکمیل مشخصات اقدام نمایید .

تحویل کالا فقط به آدرس حقیقی و قابل استناد مقدور میباشد و در رستوران یا خیابان و کافی شاپ و … که محلهای عمومی است قابل ارسال و تحویل نمیباشد .

انتخاب و اضافه نمودن کالا به سبد خرید دلیل بر خرید نیست و تنها زمانی که ثبت سفارش شود مبنای خرید محسوب میشود . در زمانی که کالایی شگفت انگیز شده و یا در حراج است تا قبل از ثبت سفارش نگاتو حق دارد که اتمام موجودی و یا تغییر قیمت دهد .

نگاتو تلاش دارد تا کالا ی فروخته شده را به بهترین نحو بسته بندی نماید و تحویل شرکت حمل و نقلی که شما انتخاب مینمایید بدهد و رسید آنرا برای شما بصورت اس ام اس یا در ایمیل ارسال نماید بدیهی است پس از این مسئولیت کالا با شرکت حمل کننده میباشد و نگاتو در این زمینه مسئولیتی ندارد.

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش: کالاهایی که گارانتی بغیر از گارانتی نگاتو دارند شرکت گارانتی کننده موظف است در صورت ایراد در کالا که شامل گارانتی باشد پاسخگوی کاربر باشد و نگاتو مسئولیتی در این ارتباط ندارد ولی کالاهایی که گارانتی تعویض نگاتو را دارند . حتما باید شرایط گارانتی را دارا باشند و کالا از نظر فیزیکی صحیح و سالم به گارانتی ارجاع شود .

کلیه کالاهای با گارانتی دارای کارت گارانتی میباشند. که تاریخ شروع و اتمام گارانتی برروی آن درج گردیده است بدیهی است که این امکان وجوددارد که در بعضی مواقع مدت کمی از آن تاریخ به خاطر چرخه فروش گذشته باشد در اینصورت ملاک گارانتی تاریخ درج شده برروی کارت گارانتی است نه تاریخ فاکتور خرید.; ;کاربرمیتواند در هر مرحله از ثبت سفارش با تماس با کارشناسان فروش از نوع گارانتی و مدت زمان آن کسب اطلاع نماید .

بخش نظر ات شما :

این بخش برای بحث در مورد معایب و محاسن کالا و نحوه عملکرد نگاتو و تجربه شما در مورد کالا ی مذکور  و همچنین بحث در مورد قیمت کالا و کارایی های کالا میباشد لطفا در نوشتن نظرات خود از درج الفاظ رکیک و خارج از عرف جدا خودداری نمایید و فقط در موضوع بحث نمایید .

طرحهای تشویقی :

در زمانهای مختلف مثل مناسبتها وفصول خاص در بعضی روزها و بعضا ساعتهای خاص نگاتو اقدام به برپایی فروش ویژه و یا شگفت انگیزروی کالاهای خاص مینماید که طبعا این کالا ها از لحاظ تعدادی محدود میباشد و بنابر استقبال کاربران از این طرحها نگاتو حق دارد هر زمان که تعداد این کالاها تمام شد این نوع فروش را متوقف نماید .

کلیه قوانین و مقررات نگاتو برای شرایط عادی میباشد و در زمانهایی که حوادث غیر مترقبه پیش بیاید و امکان اجرای این شرایط نباشد نگاتو مسئولیتی ندارد .

نگاتو خود را ملزم به حفظ حریم شخصی کاربران و احترام به حقوق کاربران خود میداند و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد . در صورتی که در این زمینه مشکلی را مشاهده نمودید لطفا از کانالهای مذکور به ما اطلاع دهید .

ما همواره آماده ایم تا از نظرات کارشناسانه و مفید شما عزیزان در جهت بهبود خدمت رسانی به شما عزیزان استفاده نماییم . و همچنین کارشناسان ما همواره آماده اند تا به شما عزیزان مشاوره رایگان دهند تا شما عزیزان بتوانید بهتر انتخاب و خرید نمایید .

آدرس فروشگاه نگاررایانه : تهران خیابان جمهوری خیابان رازی بازار کامپیوتررازی پلاک 16

تلفن :ویژه 66760722-66744676-66744677-66744317-

فکس : 66729550

ایمیل  : info@negato.ir

تلفن همراه : 09124464601 محمود محبی – 09121855259  احمد محبی

* نگاتو * کیفیت برتر * خرید راحت تر * امنیت بالاتر *